lördag 28 februari 2009

I just can¨t stop!








I fredags var jag åter ute i Göteborgs kära gayliv för att skaka rumpa och umgås med mina kära vänner.
Förfesten var som vanligt hemma hos mig och Rikard min kära vän var självklart på plats. Lite senare på kvällen kom även Patrik på en visit i mitt kära lilla samhälle. Trevligt trevligt!
När vi fått i oss rätt antal promille alkohol i blodet, och fått in den rätta partystämningen genom en stor blandning av alla slags musik för alla dess smaker bar det av med buss in till stan för att göra ett välbekant besök på Park lane.
Kvällen var full av upplevelser och många intressanta konversationer och en hel del dansande.
Och självklart var det samma människor ute "The gay crew ala Göteborg". Men det var trevligt ändå! Jag är ju en medlem själv i det gänget så att säga haha...

Dock var vi tvungna att ta en taxi hem på morgonen då klockan visade sig vara drygt halv sex när kommit ut från parkan.

Rikard sov som vanligt över i min härliga soffa och vi gick upp vid nio tiden för att verkligen känna av att man lever. Men vi lyckades att få upp vårat humör och tröttheten var snart ett minne blott. Jag skulle nämligen in till stan för att jobba och Rikard skulle på danstävling!

1 kommentar:

Anonym sa...

du kanske skulle checka in dennism.se , du är omnämnd!
xoxo