söndag 8 februari 2009

Melodifestivalen plus utgång!






Efter jobbet åkte jag hem för att äta lite mat och ta en dusch göra mig iordning för kvällens festande.
När jag väl var klar tog jag bussen in till stan för att åka till Ester och Rikard för att kolla på melodifestivalen och umgås.
Herregud vilken fin lägenheten Ester¨s föräldrar hade, Men det var en bostadsrätt så det kan u förklara saken också.
Funderar starkt på att gå till banken och ansöka om lån till ny lägenhet. Hade det inte varit underbart att börja det nya året med ett nytt boende:)

Melodifestivalen var mycket mysko detta år. Mina favoriter var helt klart Alcazar och Marie Sernholt eller vad hon heter:P
Men även Uggla låten var helt okej " snälla, snälla snälla". Tänk dej att sitta en regning dag med en bra bok i stort fönster med en kopp té och lyssna på den.

När det var slut var det dags att bege sig till det gamla haket Gretas för att se kvällens köttmarknad hade att erbjuda. Och det fanns potential helt klart. Dock försvann denna kille vid ett tiden så det blev inget mer en ett x-antal flörtblickar och lite leende som vi utbyte men han brukar komma in på mitt jobb så får lägga in en stöt då tror jag:)

Men kvällen blev mycket lyckad ändå, Gretas slog besöksrekord!. Långa köer och massor av härlig folk. En liten kul sak som bara blir värre och värre är alla dessa människor som kommer fram och frågar om jag är "MQ Rickard" haha tycker det är så himla kul. Igår var de nog runt 30pers som kom fram och fråga. Man kanske har blivit lite av en B-kändis haha...

En annan rolig sak som hände igår var att en mycket snygg kille slickade på min mage när jag dansade på scenen. Kände helt plötsligt att min skjorta hade åkt upp så jag kollade ner och såg då att han dragit upp skjortan och börja pussa/slicka på hela mitt sexpack mohahahaha:P rätt kul med omogen känsla. Men jag tycker det var sjukt kul:) Och ni skulle sett folks blickar haha!

Kvällen var otroligt lyckad och det var superkul och träffa min kära vän Rikard igen!

Vad gjorde ni kära läsare?

Inga kommentarer: