söndag 22 februari 2009

Dun!



Ingen har väl undgått kalla fakta´s reportage om dun-industrin?
Jag satt och tänkte på vad min soffa var stoppad med och det visade sig att sittkuddarna var stoppade med fågelfjädrar och dun. Så jag ringde till Ikea´s kundservice och förklarade hur jag tänkte och tyckte om detta. Och hon sa att om jag ville så kunde bara komma in med soffan och kvittot så skulle jag få pengarna tillbaka. Och det ska jag verkligen göra!

Så nu ska jag snart köpa en ny soffa, weiii, ska köpa en större och skönare soffa med divan. Hittade denna (se bild) hos Chilli i stan som jag funderar på att lägga till lite på och köpa sedan. Fast i en annan färg såklart, men jag gillar verkligen modellen, eller vad tycker ni?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det var trevligt. Tack! =)

Soffan ser stor ut. Ser ut som om den där "divan-delen" är lika stor som Adams säng. Haha. Men den var/är snygg! =)