onsdag 18 februari 2009

Kärlek!


Har inte bloggat på några dagar då jag har haft fullt upp på jobbet och sedan vart på gymmet så har kommit sent på kvällarna. Och då har jag två missar som vill ha full uppmärksamhet. SÅ har tyvärr inte hunnit med det tyvärr!

Kärlek - Jadu vad ska man säga, har kommit in i en bubbla förtillfället, vet inte hur jag ska komma ur den! Det känns jobbigt, ensamt och tomt i mitt hjärta. Vart hittar man den rätta?, ska man leta eller kommer den av sig själv?!
Det känns tungt som sagt. Hittar ingen som jag verkligen känner nått för längre. Och då börjar man tänka tillbaka på sina ex och hur man hade de med dom mm.
Men idag känner jag mig lite starkare. Men blir påmind om det hela tiden då flera av mina vänner precis ha skaffat sig nya pojk/flickvänner eller är i dejting stadiet och de traggar på än att man också måste hitta nån snart. Visst det är jättekul för er men tänk efter lite innan ni säger så...

Äsch, Inte för att ja klarar mig på egen hand. Och neeej! Jag är inte överkåt!!!!
Vill bara få den där underbara känslan av att veta att det finns någon där ute som väntar på att man ska komma hem eller ringa. Någon som verkligen bryr sig mer än bara på ett vänskapligt sätt.

Sen håller jag även på att jobba med min attityd som just nu är ganska tyken och katig. Vilket jag visar helt omedvetet utan det är vänner mm som sagt till mig att jag kan ge blickar som får folk att bli nervösa och undrar vad det är för fel på dom. Jag har nämligen börjat att syna folk från topp till tå när jag träffar nya människor. Tror det är en liten arbetsskada...
Jag kollar ju bara in deras klädsel medans de oftast tror jag kollar in dom och sedan nedväderar dom. Vilket inte alls är min mening!
Men men nu är det djupa tankar som flödar här hehe. Kan nog uppfattas för er läsare att det är kris men så är inte fallet. Jag är bara sjukt trött på singellivet helt enkelt!

Någon som har nått bra tips?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kärleken kommer stå mitt framför dina ögon när du minst anar det, :*

Kram
- Marcus.
http://marcuslounge.blogg.se

Anonym sa...

Du har ju alltid mig Rickard. =)