lördag 14 februari 2009

Besök dag 2!





Vi vaknade vid åtta tiden och då skulle alla duscha/föna håret/välja kläder/sminka sig mm för en heldag i Göteborgs stora shoppingata!
Tro det eller ej men klockan halv elva var vi inne i stan och kunde starta shoppingrundan i Nordstan för att sedan jobba oss uppåt Kungsgatan mm.
Herregud vad de hittade kläder och skor. Det var påsar överallt!
Sedan gick upp till Avenyn för att hitta nått gott och äta och vi gick in på Bryggeriet och tog dagens lunch. "Se bild"!
Det var kalasgott. Och mamma bjöd mig på allt under hela dagen "även gårdagen". Hon är för söt hon.
Jag köpte tre lyktor till mamma och stor bukett tulpaner till pappa som de skulle få på alla hjärtans dag ifrån mig.
Men det har varit så himla rolig dessa två dagar. Inget stress bara massa roliga saker har hänt.
Detta kommer vi göra om snart igen. Helt klart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad lika din mor och moster var!! =) kändes ändå skönt att jag kom ihåg hur din mamma såg ut..haha! har mest träffat henne när hon kört hem mej? hon kommer nog ihåg hur jag låter iaf..haha!
men maten..?! rirckard! har du inte lärt dej att man ska äta grönt oxå?!?!?!?!?!?!

Anonym sa...

SV: elin; Hej elin:)
jaa hon är för underbar min mamma!
Och japp hon kommer helt kalrt ihåg både dej och ditt underbara sälskratt haha

ja ja vet, men vi åt faktiskt grönt till också, men de gjorde vi innan maten kom in, och ja tog inte kort då:P, så därför, klart ja äter grönt:)