söndag 22 februari 2009

Paaarteeey!


Magda kom hem till mig i fredags kväll och vi gjorde mat och köpte godis och kollade på film mm.
Också sov hon över så vi vakande vid tio tiden och käkade frulle mm. Sedan åkte vi in till stan då jag skulle till systemet och sedan gå och träna och sola.
Väl hemma igen fick jag skynda mig ordentligt för Adam och Chrissoffer var på väg hem till mig för att förfesta och kolla på kvällens melodifestival.
När vi skulle in till stan för kolla läget och skaka rumpa på Gretas blev vi nästan helt nersnöande då vädret inte var på våran sida denna kväll. Men efter mycket slirande med finskorna kom vi äntligen fram. Och kvällen var rolig. Men börjar seriöst tröttna på det nu. Det har varit alldels för mycket festande de senaste veckorna/månaderna.
Men ska försöka dra ner på festandet och köra på träningen till 110% istället nu.

Men jag lovar er, på fredag skriver jag att jag ska ut igen haha. Så ere..:)

Fler bilder från kvällen kommer inom kort...

Inga kommentarer: