lördag 14 februari 2009

Besöket!

I torsdags morse vid tio tiden ringde porttelefonen och in kom mamma, moster och min minsta kusin elin.
Jag fick en jättefin vårblomma av moster och elin. Som nu står så fint på tvbordet:)
Vi käkade kladdkaka och drack kaffe och planerade den första dagen.
Vi åkte upp till berget och gick en långpromenad i vårsolen. Gud vad härligt det vart.
Efter det åkte vi hem till mig igen för ett klädombyte för att sedan ta oss till Kungälv för att kolla in gågatan med alla dess småaffärer. Och shoppping blev de, dock inget för mig.
Sedan åkte vi till Mc donalds och satt där och gluffsade i oss hamburgare och hade heta diskutioner. Mycket trevligt!
Sen åter vi till Maxi och handlade hem frukostmat och mat till kvällen och en svängde in på systemet också för att köpa lite gott vin för kvällen.
Väl hemma var klockan runt sjutiden och vi började med maten och drack vin och hade kanonmysigt.
Dock tog jag inga kort denna kvällen.

Inga kommentarer: