måndag 16 februari 2009

Helgen!





Vilken "galakväll" det var i lördags, jobbade fram till fem sen drog jag för att duscha och göra allt de där man gör innan man ska ut på ferre:P
Mötte upp Patrik i stan så åkte vi hem till Pernilla där Sara och Linn även befann sig. Vi kollade på Melodifestivalen, eller njaa vi satt mest och tjötade och allt och ingenting. Riktigt trevlig förfest måste jag säga. Sällskapet gjorde ju sitt också!
Sen tog vi en taxi till Gretas , men jag har haft roligare på Gretas om man säger så, rätt lite folk.
Men men det funkade.

Idag är jag ledig, så skönt, ska snart åka och handla lite käk mm och sedan dra till stan och gymma lite och e sola lite i cancerfabriken.
Sen blir det jobb resten av veckan...

Nej nu ska jag dra till bussen...

Pussar och Kramar!

Inga kommentarer: