torsdag 19 februari 2009

Gymmet!


Vilken härlig dag jag haft på jobbet idag!
Först och främst fick vi tårta för att sålde sjukt bra igår.
Sedan hade jag och Sofie skitkul på lagret och busringde mm haha, helt sinnesjukt kul!
Efter jobbet begav jag mig till gymmet för att försätta mot mitt mål om en snygg kropp till " Beach 2009" och jag har kommit en bra bit på vägen, men än finns det mycket att bygga på. Men man känner själv att vissa kläder inte passar längre särskilt skjortor och t-shirts, det stramar i ryggen och vid axlarna och armarna. Härligt känsla! Plus att jobbarkompisarna börjar se det också. Och sånt gör att man bara blir ännu mer taggad att fortsätta och bygga.
Ska försöka komma upp i fyra gympass i veckan. Det kommer bli tufft men har man ett mål måste man kämpa för det också. Nu ligger jag på drygt tre pass i veckan. Så det ska nog inte vara några större problem.

Inga kommentarer: