söndag 1 februari 2009

Bästa helgen på grymt länge!!!



Herregud! Vilken helg!
Fredagkväll spenderas hemma hos Patrik med massa killsnack och ett x-antal glas vin. Mycket trevligt. När klockan var elva tog vi en taxi till Park lane "Queer" för att leva loppan några timmar. Och några timmar blev det allt. Med mängder av alkohol i kroppen och sönder dansande ben tog jag en taxi vid fyra tiden hem.
Vaknade med en grym huvudvärk, tänk dej att någon slänger tonvis med tegelstenar inne i huvudet på dej när du ställer dej upp. Fy fan! Men gud så roligt vi hade.

När klockan sedan var vid tolv tiden ringer Patrik mig och frågar om jag var taggad för en lite lugnare kväll på Gossip och sen ev en sväng till Gretas. Och självklart bangar aldrig jag ett tillfälle till fest med vännerna. Så sov några timmar, tog en dusch, käkade mat och sedan bar det av till Gossip för att återuppta promille halten igen. Och vi lyckades bra även denna gången.
Dock var denna kvällen sååå mycket roligare än dagen innan när vi var på Park lane. Och det ska mycket till om man ska slå fredagens utekväll kan jag säga.

Mycket festande denna helg blev det, men absolut inget jag ångrar! Det var värt var enda krona!

Tyvärr orkade jag inte ta med mig kameran någon av dagarna så denna "Vy-vimmel" bild får duga.

Inga kommentarer: