torsdag 5 februari 2009

Kärlek?


Var finns kärleken?
Jag hittar den inte på nätet, där finns bara en massa ytliga, egenkära människor som bara söker efter den "Perfekta" personen. Men finns han?, jag tror knappast det....

Och på krogen?!, hmm nej tack, eller jaa kanske. Då ser man ju mer vem man pratar med och får en helt annan uppfattning än om man ser en bild på någon. Ett stort minus när man raggar på krogen är att man oftast har fått i sig lite för mycket dricka och jag tror/vet att alkoholen gör verkligen folk snyggare TYvärr!!

Nej jag får nog ta och bli munk tror ja!
Undra vart närmsta kloster ligger?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

nu låter du för deppig..! men jag tror det finns ett bra kloster i bankeryd..nära mej och allt! ;)

RickeOfMQ sa...

SV: till elin; Hehe jaa där har du allt en poäng. Men allt löser sig:)

Anonym sa...

Låt oss gå dit tillsammans!