söndag 22 februari 2009

Jag bara älskar dem!


Förra veckan gick jag bort till NK under lunchen för att bara kolla om de fått in nått snyggt. Men fastnade direkt vid hårvårdsprodukterna vid frisör salongen som finns där. (kommer inte ihåg namnet).
Det hela slutade med att jag köpte ett nytt schampo och balsam och även ett värmeskydd.
Alltihop är ifrån Loréal och jag trodde först inte det skulle vara något vidare utan köpte det mest för att de hade erbjudande på det.
Men nu har jag andvänt det i över en vecka och märker redan att mitt hår börjar få tillbaka sin glans och lyster. Så jag rekommenderar detta om ni som jag ibland gör köper billigt skit schampo från Konsum och tänker "ja men vafan, det är ju bara schampo" men man märker verkligen skillnad!

Schampo och Balsam 198kr (paket pris)
Värmeskydd 169kr

1 kommentar:

Anonym sa...

De där produkterna är verkligen mina favoriter i Lorealserien ^^
Finns ett till värmeskydd som är i sprayformat som ger mer textur.
Har dom på salongen jag jobbar på. Sjukt bra produkter!
Förressten, det är bra med mig, och med dig?
Kram, Marcus.