tisdag 3 mars 2009

Har ni sett?

Har ni sett att jag idag har blivit omnämnd på en av Svergies största (GAY) bloggar!

Jag tycker det är ganska skrattretande att vissa personer inte har något bättre än att hitta på lögner.

Passa även på att läsa bloggarens föredetta pojkväns BLOGG , ( även min bästa vän) för att få reda på vad som verkligen drog igång denna grejen!

Måste bara förklara en sak, detta är så kul!, det gaybloggaren skriver är såklart påhittad för att få min och min väns uppmärksamhet och ev göra honom svartsjuk!
All PR är bra PR!, Så tack för alla dessa läsare jag fått nu:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ni är då för söta. ;)

Anonym sa...

SV:haha jaaa detta är så himla pinsamt!, han är bara för mycket ibland! hahaha

Anonym sa...

Ja verkligen.. Men ja, det är bara att ignorera. Det var som jag sa till Adam; bra PR för dig/er i alla fall. Eller ja inte "bra" i den benämningen.. Men med läsare. ;) Om man nu ser det så. ^^

Anonym sa...

Jag är glad att han gjorde det för du är jävligt snygg!

Anonym sa...

Du är en hjälte!
Han är genom ett sådant utspel stämplad i bögvärlden för evigt.