torsdag 19 mars 2009

Vår!

Bilden är ifrån förra sommaren då jag och mamma tog en roadtrip till Hjo!


Äntligen kommer våren smygandes bakom all dimma och pissregn. Och den är riktigt välkommen. Idag var första dagen som jag vaknade utav att mobilen ringde och väckte mig, istället så sken solen in i mitt sovrumsfönster vilket gjorde att jag vakande och kände. Vilken härlig dag!
Tänk att solen har en sådan påverkan på oss människor. Att bara gå en promenad i solen kan göra så gott i oss alla och få oss att känna att Sveriges kanske inte är ett så dåligt land trots allt. Visst är vintern en mysig tid också. Men på senare år har vintern med meterdjup snö blivit en som en regn och slask period i Afrika istället.

Jag verkligen älskar sommaren. Man har en helt annan energi och orkar mera och känner sig piggare.

Är som tur är ledig nu till helgen och ja ska verkligen ta vara på solen och vara ute så mycket jag bara kan.

Inga kommentarer: