torsdag 5 mars 2009

Äntligen ledig!


Äntligen är jag ledig en dag, har jobbat 14dagar i rad och vart ledig en dag bara. Känner mig helt slut i kroppen och tom i huvudet. Men nu är jag äntligen ledig idag och jobbar imon sen är jag ledig i helgen och då kommer jag åka hem till Jönköping för att bara vila upp mig och njuta av livet hemma hos mina underbara föräldrar.

Dock är min lediga dag redan fullbokad av saker som måste göras och saker som jag vill göra!

Dagens To-Do-Lista:
¤ Diska en hel veckas disk
¤ Städa kattlådan
¤ Dammsuga och fixa iordning lägenheten
¤ Åka in till stan och fika med Ester och Rikard
¤ Köpa en Magnus uggla peruk för en partykväll som kommer framöver
¤ Tvätta all tvätt (det är massor)
¤ Boka tågbiljetter för helgen
¤ Packa resväskan


Jag denna dag blir då inte en dag av ledighet och slöhet. Utan det är fullt upp som vanligt.
Men helgen kommer bli en lugn och mysig helg. Uppdatering kommer på måndag eller tisdag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

riktigt söt på den bilden :)

Anonym sa...

hehe tackar tackar:P

Daniel sa...

Bortsett från fika och peruken verkar du prickat in alla roliga vardagssysslor på en och samma dag ;)

Anonym sa...

Hej Ricky!
Hoppas allt är bra med dig, vila väldigt ordentligt i helgen så hoppas jag vi ses snart..ps slank in på MQ med ansökan idag och hoppas det går vägen..//Este