tisdag 10 mars 2009

Tripp till jkpg över helgen!







I helgen har jag varit i Jönköping och hälsat på min kära familj och bara vilat upp mig och njutit av min lediga helg.
Det har varit helt underbart.
Ätit massa god mat, gått långpromenader med hunden och umgåtts massor med mamma och pappa.
I lördags tog jag och Fredrik (min lillebror) en shoppingrunda inne i stan för att se vad som fanns frässta plånboken med.
Och Fredrik hitta massor av kläder. Blev riktigt avis när vi var inne på JC där han hittade ett par skitsnygga baggy jeans. Funderar på att inskaffa ett par sånna när lönen kommer.
Men jag hittade ett par nya skor iallafall för att trösta mitt köpbegär.

Helgen var som sagt kanonmysig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig om jeansen :) I like!

Anonym sa...

dom är sjukt snygga:P