onsdag 11 mars 2009

God morgon!



God morgon kära läsare. Nu har jag precis bryggt en kopp kaffe och sitter i soffan för att planera och strukturera upp min lediga dag då det finns ett antal punkter som måste fås gjorda under denna dag.

Dagens To-Do-Lista:
¤ Gå till konsum för att inhandla lite nya städgrejer.
¤ Duscha och allt det där.
¤ Ringa hyresvärden och be dom komma och fixa några saker i lägenheten.
¤ Städa och tvätta alla filtar kuddar mm.
¤ Åka till stan och träna.
¤ Softa resten av dagen.

Bilderna är från igår kväll!
Riktigt mysigt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Rickard:) Vad bra att du är lite mer utvilad. Yes maskerad vilken grej det kommer att bli, superkul ju!

Ja jag slank in med min ansökan och lämnde den till Louise (? om hon nu hette så, tjejen med lugg hur som helst) och hoppas att det gick bra. Du såg lite upptagen ut så jag sjappade vidare till mitt nästa stopp.

Men ses på lördag, kors vad skoj vi ska ha:) kram kram ester

Anonym sa...

Var det skoj igår? :D

Och din muppfråga om vilken färg på örontopps det ska vara är besvarad, haha!