måndag 23 mars 2009

The weekend!













Helgen har varit kanonkul och det har hänt en hel del. För det första så vart jag ledig och det var riktigt gött de måste jag erkänna. Längesen jag var LEDIG en hel helg, brukar oftast har massor av måsten som ska göras under den lediga helgen men inte denna.

Rikard har bott hos mig hela helgen och han åkte hem imorse. Bättre kompis får man leta efter.

I lördags gick vi på stan och inhandlade lite nödvändiga och icke nödvändiga saker som tex hårfärg och strumpor mm. Sen bar det hem till mig för middag och sedan chill framför robinsson och sedan började vi förfesta och göra oss så fina man bara kan göra helgen innan löning. En ny hårfärg kan verkligen göra susen måste jag säga.

Vi tog bussen in till stan för att återigen besöka Gretas för att dricka blaskigt vin och dansa till samma låtar som dom alltid spelar. Men vi hade som vanligt kanonkul.
Som grädde på moset så träffade Rikard och jag Freddie och hans killkompis. Och dom drog med oss till ett jättestort kontor (reklambyrå) ovanför NK. Där kalasade vi på chips/vin och öl i mängder och spelade partymusik till vi blev helt galna. Bilderna talar för sig själva. Måste dock säga att bilderna visar bara en liten liten del av hur kul vi hade det där.

När vi var riktigt runda om fötterna drog vi tillbaka till Gretas för att skaka mer rumpa och kolla in utbudet. Kvällen var kanon helt enkelt!

Ser redan framemot fredagen som kommer nu för då blir det party på Park lane!

Inga kommentarer: