lördag 3 januari 2009

Vi gjorde stan!




Fredagen, då skulle vi möt upp Karin igen för hon skulle ha guiedad tur utanför drottingtorgets alla H&M butiker då vi kände att vi kunde deras utbud efter två dagar springades där och på de andra affärerna.
Men när klocka började närma sig 12 (då vi skulle möta uppe henne) fick vi ett sms om att hon skulle jobba och hade glömt bort de. Vi blev först lite deppiga men tog sen saken i egna händer och köpte varsitt 24timmars tunnelbanekort och åkte ut mot slussen för kolla in utbudet där.
Och vi lyckades mycket bra, bättre än jag hade hoppats på. Vi hittade jättefina pälsmössor i en butik och jag ångrar mig så in i norden att jag inte köpte den. för den var redigt varm och framför allt "Fashion". De var en riktigt stort i Stockholm att bära päls, äkta som oäkta. Och jag vet att jag bloggat om hur hemskt det är med äkta päls. Men jag gillar det! Dock skulle jag vilja vara helt försäkrad om hur pälsen framtagits om jag skulle köpt någon.
Jag var inne på en inredningsaffär istället och köpte tre jättefina ljuslyktor (bild kommer) och Rikard köpte en ascool skjort jacka eller vad man ska kalla det.
Väl hemma på hotellet med en fruktansvärd fotvärk och rinnande näsor blev det en snabb dusch och sedan iväg på förfest hos några killar som Rikard kände. Sjukt tråkig förfest, men när vi väl kom till Connection " en slags klubb" blev det kanonkul. Sjukt bra musik återigen och det fanns en hel del att människor man kunde vila ögonen på. Jag fick precis det jag ville denna kväll med en Mr x. Mer säger jag inte:)

Och nu är man äntligen hemkommen från Stockholm, jag saknar det. Fast det är skönt att vara på hemmaplan igen måste jag säga. Men kommer absolut åka upp och festa igen snart!

Imorgon kommer familjen och lämnar mina katter, då de vart kattvakt under jul och nyår. Ska bli så mysigt och få hem mina guldklimpar igen.

Nej nu ska jag hoppa i säng!
Är sjukt bakis ifrån gårdagen.

Men kort och gott har haft en superdunder kul weekend i Stockholm!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är skönt att ha er hemma igen mina vänner ^^
Va bra att ni hade det roligt!

Anonym sa...

sv: ja, ni verkade skitsköna båda två!

Anonym sa...

Tänk vad söta ni är i pälsmössor, med denna kyla behövs en både inne och ute

Anonym sa...

PLAYER