måndag 19 januari 2009

Lazee - I'm not POP

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, hej Rickard! Och tack! Ibland får man till det.. ^^ Jag skrattade åt ditt inlägg "löj-brat´s frilla." då är vi två! Jag får ta och klippa mig nu när lönen kommer, går ju inte göra något med håret längre. Jag har för tjockt hår så det bara lägger sig direkt om jag inte använder tonvis med spray.

Och ja, raggarsträngen rakar jag med.. Dock rakar jag inte benen, då jag tänker att det kommer börja växa ännu mer och bli till en varulvsdjungel i slutändan. Men testa bör man väl kanske. ^^ Ha det bra!

Anonym sa...

Låter som att vi kan bilda en klubb, haha. Men idag blev mitt hår riktigt snyggt, är inte ofta nu för tiden. Och när jag hade långt hår fick jag också lov att platta det, annars såg jag ju ut som ett troll (se bilden från konfirmationen bara så förstår du).

Semeltårtan var riktigt god. Var nog första gången jag smakade det! Budapest-bakelse är dock favoriten, mums!