tisdag 13 januari 2009

Lite tankar och önskningar!




Äntligen har man åkt tillbaka till nästan alla sina rutiner, känns så himla skönt. Nu återstår det bara en rutin kvar och den är jätteviktig för mig. Träningen!!!
Men eftersom jag vart sjuk och har fortfarande hosta så är jag skeptisk till att köra igång igen för när jag väl är på gymmet vill jag inte köra igenom mitt program halvdant utan då vill jag verkligen gå in för det och köra gärnet. Men får se hur det känns med hostan imorgon, känns den bättre så kan det nog hända att jag går till gymmet ändå och skiter i hostan. Skulle verkligen behöva besöka solariet nu snart igen också är vit som ett spöke...

Annars har jag jobbat hela dagen idag så är helt slut i hela kroppen. Men gud vilka fina kläder vi fått in nu. Massor av chinos i olika färger och sjukt snygga t-shirts från J Linderberg som jag kommer köpa några av när lönen väl kommer. Första vårjackan på herr kom in idag också en jacka ifrån Martique. En tunn svart trenchcoat. Den var helt okej men passade inte mig alls. Men är annars i stort behov av en ny vårjacka, om inte tala om nya skor. Ni skulle få panik om ni såg min skohylla just nu. Den är one of the kind om man säger så. Behöver verkligen uppdatera den!
Men det kommer med tiden, just nu finns det bara en massa fucking rea, rea och rea överallt. Vem är det som handlar på rean egentligen?
Gör ni de?
Skäms på er isåfall, man hittar aldrig några riktiga kap på rean, man köper bara en massa skit för att det finns en röd prislapp där det står halva priset på och så tänker man. Att jaa denna kommer jag använda massor framöver. Det brukar oftast sluta med att man hittar den ett halv år senare och ser då att taggen fortfarande är kvar och man ångrar sig.
Så skippa rean!!!

Är så sugen på att köpa nya saker till lägenheten nu också. Ny kökslampa, nytt soffbord och en ny massa till vardagsrummet och sen lite annat smått och gott. Älskar verkligen sånt.

Nej nu ska jag återgå till tvn och gosa med katterna. Hoppas ni får en trevlig kväll!
Vad har ni gjort idag?

Inga kommentarer: