tisdag 20 januari 2009

Träningsvärk/Lyckad dag!

Så här mysigt har jag det varje kväll med Bonzo:)


Det var segt att gå upp i morse. Hela mag packetet och bröstmusklerna värkte efter gårdagens träning. Men jag kände mig ändå pigg och klar i huvudet. Skön känsla det där haha.
Jobbade från halv tio till halv åtta på kvällen. Hade sån energi på jobbet idag, riktigt kul faktiskt!
Längesen jag kände så.
Idag fick jag i uppdrag att bygga om herr-avdelningen, allt från att bygga om väggstrukturen till att göra om borden. Skitkul verkligen. Och min chef vart super nöjd med resultatet, fick massor av beröm. Sånt är verkligen skitkul och jag behövde verkligen höra de. Så dagen har varit kanon.

Nu ska jag snart kolla på Victoria silverstedt´s dokumentär på tv4.
Efter det ska jag hoppa i säng och läsa tidningen "King" som jag lånade med mig från jobbet idag.

Bokade även klipptid idag på noblesse vid grönsakstorget. Så ska dit på lördag morgon vid nio på morran. Kommer vara redigt bakis men men. Vad kan vara bättre än att få hårmassage och en ny frilla en bakisdag? haha

Hur har eran dag varit?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det vet väl du. Den är ju köpt på MQ, haha. Och Adam den härmisen köpte en likadan. ^^

Jag har inte ens börjat läsa i förra numret av King som jag köpte - kanske borde göra det? Och söt katt! :)

Anonym sa...

Haha, åh! Har du också den kavajen? Då får vi köra en tripp, trapp, trull nästa gång då! ^^

Och jag håller helt och hållet med om King-tidningen. Jag har slutat prenumerera på den då det bara är priser som jag inte har råd med. Även då det finns en hel del snygga saker, men på tok för dyrt. Tjejer har det mycket lättare när det kommer till modeindustrin - kollar bara på skobutiker, klädaffärer etc. Skobutiker då är killavdelningen oftast en liten plätt i ett hörn med två hyllor eller något; resterande är för tjejer..