fredag 30 januari 2009

Lönehelgen!







Förra helgen var det löning och självklart måste detta firas med en viss mängd alkohol, gott sällskap och massor av härlig musik.
Och så blev det också!
Först hemma hos mig och sedan vidare in till stan för att se vad Gretas hade att erbjuda denna kväll. När vi kom fram såg vi att det var gratis inträde fram till tolv. Hur bra som helst!
Kvällen var redigt lyckad. Sällskapet gör hela kvällen!
Dock ser vi ut som muppar allihop, långhåriga och allmänt ruggia men vafan lönen hade ju precis anlänt så man hade inte hunnit med att besöka frisören och allt de där!

Klockan fyra på morran var jag väl hemma och var redigt i gasen..
Jag skulle gå upp igen vid sju " sov 3 timmar", för att sedan packa en väska och dra till stan igen för att klippa mig. Blev kanonbra! Men gud vad dåligt jag mådde, fy fan alltså!
Efter det skulle jag försöka hitta en present till min bror Fredrik. Det blev t-shirts från JC och han blev jätteglad. Åkte till Jönköping för att vara med familjen till måndag kväll.
Jättemysigt att komma hem igen. Hemma är alltid hemma. Där kan man verkligen släppa allt och bara vila upp sig.
På söndagen var vi hemma hos morfar på våffelfest. Jättemysigt. Han hade dukat och städat och allt. Mina kusiner var där också!

Måndagen var jag hos tandläkaren för att laga min vänstra framtand som gick sönder på nyårsdagen. Blev jättebra, men shit var dyrt det blev 1700kr, helt sinnessjukt. Tur att pappa hade en försäkring på mig som täckte upp denna kostnaden!
Vad skulle man göra utan dom!!!

Inga kommentarer: