lördag 17 januari 2009

Åter en seg helg!




Även att det bara är lördag känner jag redan nu att denna helgen blir en sån där tråkig helg dr man bara jobbar och sen inte gör nått mer. Plånboken skriker och polarna är upptagna så då får tvn och soffan duga. Men på nått sätt är det ganska skönt ändå.
Hade tänkt köra igång med träningen idag men kom att de stänger tidigt på lördagar, fråga mig inte varför men de stänger vid fem:S
Men väskan är redan packad för morgondagen. Så imon efter jobbet blir det till att köra ett stenhårt pass för att verkligen komma igång igen. Ser verkligen fram emot det nu. Kroppen har återhämtat sig efter julen/nyår och den hemska förkylningen som hade ett fast grepp i mig under några veckor där. Men nu känns det bra igen så jävlar ska man börja biffa igen!

Funderar även starkt på att börja spara till utlandsresa i början av sommaren. skulle va så skönt och bara komma iväg, men får la se, jag är ju inte så jättebra på att hålla i mina pengar om man säger så hehe.

1 kommentar:

Anonym sa...

Värsta puddingen / Marcus :*