måndag 19 januari 2009

Träningsvärk!


Idag fick jag äntligen tummen ur och tog mig till gymmet. På vägen in med i bussen satt jag nästan sur över att jag lämnade den varma, mysiga lägenheten för att gå ut i kylan för att kunna ta mig till gymmet. Men väl framme ombytt och klar fick jag verkligen tillbaka den där känslan av att nu jävlar ska här biffas. Och det var så skönt och köra igång igen, dock måste jag erkänna att halkat efter lite i mitt schema då jag inte tränat på över tre veckor. Och det gjorde mig ännu mer motiverad till att gå tillbaka på onsdag för att komma ikapp mig.
Så nu jädrar får jag ligga i ordentligt om man ska kunna visa sig med bar överkropp under beach 2009.

På vägen hem sprang jag in på hemköp för att köpa de sista indregienserna till min tacogratäng. Det blev redigt smarrigt vill jag lova. Dock ser det inte redigt ut så på bilden. Men jag lovar att det var det.

Imorgon blir det åter jobb. Jobbar fram tills fredag. Och förhoppningsvis blir det en utgång på fredag. Något jag verkligen behöver nu känner jag efter denna hemskt tråkiga men lunga helg.

Inga kommentarer: