söndag 11 januari 2009

Då var det dags igen kanske!






Har verkligen inte haft någon lust alls att blogga den sista veckan nu och varför ska man då tvinga sig till att skriva bara för att anadra vill ha något att läsa, that¨s not me!

Men nu kommer en liten uppdatering!

Från och med i söndags fram till onsdag eftermiddag har jag legat nerbäddad i sängen och haft hög feber och tjock hosta och en riktigt snuva. Men efter ett anatal dagar med panodil zapp mådde jag bättre och kunde gå till jobbet igen.
Så skönt och komma tillbaka till vardagslivet igen.
Jag gillar rutiner och har saker uppbokade.

Igår kväll var jag hemma hos Alexandra på förfest/hejdåfest, då hon ska åka till Australien i ett halvår. Kommer verkligen sakna henne nått enormt, längtar redan tills hon kommer hem igen så vi kan ha våra vinkvällar igen!

Gårdagen var annars jättetrevlig med massor av roligt folk.
När hela gänget stod och väntade på att bussen som skulle ta oss in till stan skulle komma stannade en stor pickup bil, med två polacker i som erbjöds sig att köra oss in till stan och dumma som vi var hoppa alla 13pers in i den och sen bar det av i il fart. herregud vad dom körde. Jag var skitskraj. Dom körde först fel åt helvete och vi trodde då att jaha nu är vi på väg till polen för att ingå i trafficing där. Hemsk tanke men vem fan vet vad de var för folk?!
Men sen vände dom och körde oss till nordstan, sen drog jag, Patrik, Pernilla och min ny funna tjejkompis Sara till Gretas och slog klackarna i taket. Vi hade verkligen en kanonkväll där inne!
Dock var det hemsk musik emellanåt!
Men man kan inte få allt!

Inga kommentarer: