onsdag 14 januari 2009

Dagen som vart!



Idag har jag varit ledig hela dagen. Var uppe vid halv sex imorse då jag skulle på ett besök på sjukhuset för att kolla upp lite grejer och lämna lite prover mm. Allt gick jättebra!
Dock har jag ont i armvecket där hon satte nålen, är helt öm.
Annars har dagen varit väldigt lugn, bara slappat hela dagen och kollat på tv och småfixat lite här hemma i lägenheten. Nu håller jag på och tvättar all min tvätt.

Imorgon blir det jobb hela dagen och sen efter jobbet ska vi ut och käka på ett ställe uppe på Linné med hela gänget då en jobbarkompis har fått nytt jobb och jobbar sin sista dag.
Så det ska bli redigt gött och slippa laga mat imonkväll faktiskt.
Måste bara tacka lill Anna för en sak idag också:) Fikan/middagen väntar^^

Gud vad jag längtar efter min lön nu alltså, den måste anlända snart tycker jag, de är drygt 9dagar kvar nu bara, så snart kommer den.
Denna månaden har verkligen varit katastrof för mig. Det gick åt alldels för mycket pengar i Stockholm och på räkningar. Men nu har jag äntligen betlat av min kamera och min dator, känns så himla skönt. Men har lärt mig en sak, Jag ska ALDRIG mer köpa nått på avbetalning mer. Det är så smidigt när man väl står där i affären och det verkligen kryper i fingrarna och man vill ha just de där grejen NU. Och dum som jag var så gick jag på det. Och det har vart surt att lägga över 1000kr i månaden på en dator bara. Men men nu är den räkningen borta. SKÖNT!!!

Ser verkligen framemot när min lillebror Fredrik ska komma hit över en helg nu i början på Februari. Han har precis fyllt 18år då så vi ska ut och göra stan osäker, men frågan är bara vart vi ska gå någonstans. Någon som har nått bra förslag?
Sen ska vi även storshoppa. Jag ska leka style advisor med honom. Han kommer bli så snygg, det lovar jag!

Nej nu ropar tvättmaskinen att den är klar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa du, jag håller med om att det gick åt alldeles för mycket pengar i Stockholm, fy! Skulle ha behövt jobba en massa denna månaden men så blev det inte.
Kram