måndag 12 januari 2009

Produkter!




Tänkte skriva ett lite mer ytligt inlägg idag!
Jag älskar verkligen att hålla på och fixa med mitt hår. Färga/platta/styleá och testa nya frisyrer. Här är några tips som jag verkligen rekommenderar..

Som shampo/balsam/inpackning använder jag Lanza hair repair´s serie. Den doftar kanongott och gör håret mjuk och skinande. Man får verkligen den där känslan av nytvättat hår som om man vart hos frisören. Jag rekommenderar detta kitt från Lanza starkt!
Priset ligger mellan 199-399kr för alla tre produkterna. (priset varierar lite pga om de har erbjudande eller inte)
För styling av håret avvänder jag först ett värmeskydd för att inte skada håret när jag använder plattången, (som jag gör dagligen). Sedan använder jag HM´s Gelwax (39kr) och Lanza´s Urban Molding Paste (199kr). Jag tar ungefär hälften av varje i hela håret och sedan är det bara att leka sig fram. Genom att blanda dessa två produkter får man en schysst lyster som ger glans och som samtidigt håller håret/stylingen på plats. Men det går även under dagen att göra om hela frisyren utan att man får en konstig färg på håret som ser ut som mjäll som man gärna får av billigt gelé. Allt detta funkar kanonbra på mitt hår. Tycker verkligen du ska testa de!

Inga kommentarer: