söndag 4 januari 2009

Nu är allt som vanligt igen!



Nu har mina föräldrar vart här och lämnat mina katter. Gud vad jag har saknat dom. Ni ligger dom i min säng och bara myser. The family is together again:)
Mamma hade mig revben och massa annat som vi käkade.
Efter maten kollade mamma in mitt eventuellt tomma kylskåp/frys, och blev helt hysterisk!
Då jag gjort hela lönen i Stockholm har jag inte kunnat köpa nått käk och fylla upp med. Mamma och pappa pratade ihop sig medans jag var på toa och sen skulle vi helt plötsligt till Ica Maxi och storhandla. Och det kan jag lova att vi gjorde, herregud vad mat jag har nu. Kommer fan bli tjock ju.
Men dom är så underbara, fick även en hel del pengar till annat också, fråga mig inte varför, men det var verkligen välbehövligt kan jag säga:)

Sen ringde dom från jobbet och undrade om jag hade lust att jobba imon även fast jag skulle vart ledig enligt schemat, och vem tackar nej till pengar efter att vart bortrest i en vecka. Inte jag iallafall.
Dock kommer jag jobba sex dagar denna veckan som kommer nu. Men längtar faktiskt till att komma tillbaka till jobbet nu. Komma in i vardagsrutinerna igen.

Inga kommentarer: