torsdag 24 september 2009

Work it!


Vilken vecka dettar har varit och kommer vara. Förra veckan var jag ledig en dag av sju möjliga, även denna veckan jobbar jag sex dagar i rad. Börjar bli lite små segt nu, men en go lön kommer det allt att bli. Och den kommer behövas framöver

Dock har jag inte varit allt för trött då jag vart på gymmet nästan varje dag efter jobbet, så det är hårdkörning för min del nu. Och det känns skönt! Jag är grymt trött när jag går och lägger mig och är lite små trötter när jag vaknar men sover så mycket bättre dom dagarna jag vart på gymmet efter jobbet. Känner mig mer utvilad:)

Skrev på kontraktet i måndags på lägenheten också så nu är allt det fixat, bara 75tusen andra saker som måste fixas innan jag flyttar haha, men det kommer jag att fixa galant:)

Längtar tills imon också, då kommer lönen och jag ska klippa mig efter jobbet och sedan blir det party på kvällen/natten. Hade ju en lugn helg förra helgen så nu är jag grymt sugen igen:)

Vi ses i vimmlet!

Inga kommentarer: