onsdag 16 september 2009

Fredag!




Efter en mycket trevlig kväll igår vakande vi upp och gjorde oss återigen iordning för att bege oss hem till Jönköping där jag skulle spendera min lediga helg.

På kvällen var det ÄNTLIGEN dags för party. Jag och Fredrik skulle hem till Sara (en gammal klasskompis) med Elin och några andra. Vi var där och hade det jättemysigt med popcorn i mängder och vi sjöng kareoke. Dock glömde jag bort kameran som vanligt:(

Sedan drog vi till stan för att känna pulsen på Jönköpings uteliv, och jag blev inte så förvånad. Lite väl fjortis med hade kanonkul ändå.
Vi mötte upp pappa och hans polare ifrån jobbet och drog till Bishopbar där pappa bjöd på öl laget runt. Så typiskt han hahahahaha. Sen när alla hade fått sina öl så visade sig att han inte hade några pengar på kortet. hahaha. Sen kom han på att han hade tagit ut pengar i kontanter då jag hade rekommenderat detta pga av skimmning mm! Allt löste sig till slut:P

Men allt löste sig och när ölen var slut drog jag, Fidde och Elin till CentrumBar och skakade rumpa och hade jättekul.

När klockan var två stängde alla uteställen, Typiskt en liten håla som JKPG!
Så vi drog oss mot bussen och mötte upp pappa och vi drog och köpte korv med bröd. Elin köpte en dajmstrut, fråga mig inte varför. Sedan ångrade hon sig och bytte med pappa. Sen kom bussen och vi gick på och när jag skulle betala så betalade jag för pappa också då han var lite rund om fötterna hahaha, och med dajmstruten i munnen. Men busschaufören sa att han inte fick ta med glassen in. Gissa vad han gör då! Jo då slänger han de bara bakom sig så den träffar en kille i ansiktet och killen skriker till och frågar vem fan som gjorde och pappa vänder sig om och skriker "Det var ja!!!" hahaha. Så kul, ni skulle vart med! och ni skulle träffa min goa pappa. Ingen kan bli sur på den mannen. Allt löste sig här också:)

Kvällen var mycket lyckad!

Hittade några vimmelbilder där man kanske kan se oss:P jag har hittat både mig och Fredrik på alla tre:P gör ni de?

Inga kommentarer: