söndag 27 september 2009

Ordet trötthet!


Ja, ordet trött har jag verkligen använt denna helg, jobbade i fredags hela dagen och var och klippte mig efter jobbet. Blev riktigt nöjd!
Efter det mötte jag upp Rikard och vi åkte hem till mig och gjorde oss iordning för att sedan bege oss på förfest inne i stan med Patrik och Robin och deras härliga gäng. Kvällen avslutades på Park lane. Och visst hade vi trevligt, men kroglivet är ett liv för sig men mycket ytligheter och patetiska människor. Har väl haft roligare utgångar om man säger så. Men har nog kommit på anledningen till varför det blev som det blev.

Lördagen bestod av ännu mera jobb med en Dj mitt i butiken, grymt kul! Härlig musik så man glömde helt bort hur bakis man var. Dock kom baksmällan som en käftsmäll så fort man slutade och jag klarade precis att ta mig hem till soffan där jag däckade nästan direkt.

Idag söndag, har jag haft en välförtjänt sovmorgon och sedan vart och storhandlat hem massa mat för veckans matschema, plus att små fixat med lite papper och grejer angående lägenheten.

Här kommer två grymt bra remixer som spelas ordentligt här hemma nu:)



Inga kommentarer: