onsdag 9 september 2009

Besök på G!


Håller på och städar för fullt nu. Mamma ska nämligen komma hit i två nätter och två dagar. Så ikväll blir det middag hemma hos mig och massa mys.

Imorgon ska vi gå upp med tuppen och göra stan med massa shopping och fika/lunch mm:)
På kvällen är planen att vi ska gå ut och käka på något mysigt ställe och sedan ta några drinkar.
Och på Fredag ska jag och katterna följa med hem till Jönköping där vi ska tillbringa helgen plus måndag. Det kommer bli utgång i Jönköping och kräftskiva mm:) Ser verkligen framemot detta!

Och på måndag kör dom mig hem eftersom dom ska följa med och kolla på en lägenhet som jag har fått visning till. Håll tummarna för att jag får den.

Etta
44kvm
3500kr/månaden
Totalrenoverad från topp till tå:P
Inglasad balkong
Klädkammare:P weii egen walkincloset
Plus att den ligger vid backaplan.
Kan det bli bättre??????

Är så spänd nu!!!!

Som sagt! Det kommer hända massor de närmaste dagarna.

Ps, jag hade skurit mig på bilden innan av rakhyvlen:S

1 kommentar:

Emma Olsson sa...

kul med lägenheten! du och jag kommer dessutom nästan bo grannar!
du får komma över på fika någon dag sen när du har flyttat in

/emma (från mp3b)