tisdag 29 september 2009

Och så kom vintern till Katthult!


Fy fasen vad kallt det var ute nu i morse. Var precis ute och tog min morgon cigg, och buuurrrr vad kallt det var. Det var som att gå in i en vägg ungefär.

Så idag ska jag ska kolla efter en ny vinterjacka på lunchen. Förra året hade jag en tunn skräp vinterjacka, så iår hade jag tänkt lyxa till det med en äkta Canada goose jacka. Men eftersom jag flyttar snart och behöver verkligen spara pengar så kommer detta inte funka om jag både ska köpa köpa en jacka för nästan 10.000kr och sedan soffa och nya möbler mm. Så det får bli en billigare jacka ändå. Men jag gick in på www.stadium.se och hittade en jättefin dunjacka i blått som jag ska prova senare idag. Och den var inte så farligt dyr den heller 1299kr.
Så nu får vi hoppas den passar bara:)

Visst ser den varm och skön ut:)

För jag vägrar frysa en vinter till!

Inga kommentarer: