onsdag 16 september 2009

Onsdag!


Imorgon får jag svar om jag får lägenheten eller inte. Var och kollade på den i måndags. Herregud! Blev helt kär så fort jag såg den. Så nu hoppas jag så in i norden att hyresvärden ringer imon med goda nyheter:)

Träningen är igång nu igen haha. NU är jag äntligen helt frisk igen och ska köra igång med tre till fyra pass i veckan de första tre veckorna nu för att sedan öka upp till 4-5gånger i veckan.
Jobbet flyter på också. Faktiskt riktigt kul nu igen. Har fått mycket mer tider nu efter jag gick ner i timmar så har inte ens märkt av att jag gjort de:), kanongött!
Fick ett uppdrag idag och välja ut kläderna till modevisningen vi ska ha i Nordstan nu till lönehelgen. Och min chef var mycket nöjd med var jag satte ihop:) Hoppas jag kan gå ifrån när den väl är och ta lite kort:)

Inga kommentarer: