tisdag 25 augusti 2009

Så var man svart igen:S


Äntligen! Idag kom lönen, och jag riktigt glad måste jag säga. Efter att ha betalt alla räkningar fanns det mycket pengar kvar för en gång skull:) Blev riktigt glad.

Efter att räkningarna var fixade tog jag bussen till stan för att besöka min frisör. Dock fick jag veta att hon var sjuk när jag kom dit och jag fick lite smått panik. Alla kan inte klippa mitt hår, så är det bara. Och hon som klippte mig var ingen jag kan rekommendera, hon kunde ju knappt hantera en plattång, illa riktigt illa. Jag klippte håret och tunna ur jättemycket och ville färga de mörkbrunt men de blev nästan svart istället:S, som sagt dålig frisör.
Så när jag var klar där var det bara att åka hem och duscha och försöka kolla om det gått åt helvete eller inte, men blev ändå ganska nöjd. Dock blir ja lika förvånad varje gång jag förbi en spegel. Det är som sagt riktigt mörkt!!!
Men visst saknar jag mitt ljusa hår, haha men vem vet snart gör man slingor igen haha:)

Åkte tillbaka till stan för att kolla på kläder. Men det finns ju för fasen inget som tilltalar mig. Bara massa skit och saker man redan har. Blev besviken och åkte hem och fikade istället.

Imorgon blir det jobb och på onsdag ska jag köra igång med gymmet igen efter ett litet upphåll pga av sjukdom (förkylning).

Dock är bilden dålig!, det kommer komma flera snart!

Inga kommentarer: