söndag 9 augusti 2009

Madonna!!!!





















Kvällen går inte att beskriva med ord. Rikard och jag var på Madonna!!!!!
Vi fick jättebra platser och hela konsterten var så bra den bara kunde vara.
Det var en speciell känsla och upplevelse när hela Ullevi med mer än 9000pers började jubla under hela konserten.
Jag är mer än nöjd med allt denna kväll. Hon är verkligen kanonbra live också. Det trodde jag inte men men där fick jag för de:P
Dock var det en lång väntan innan hon började. Vi var på plats inne på Ullevi vid halv sex tiden och fick stå och vänta till klockan var runt halv tio innan hon äntligen tog scenen med storm. Men som sagt. Det var lätt värt de!
Svårt att beskriva mer hur det var.
Kolla på filmerna så kanske, kanske ni får en liten känsla om hur kul det var.
Dock är både bilderna och filmerna i rätt kass kvalité, men glömde min digitalkamera hemma så mobilen fick göra sitt bästa. Men ljudet är ändå rätt hyfsat

Efter Madonna mötte jag och Rikard upp Oskar och Johan så satte vi oss på Heden och drack så fort vi kunde för att sedan dra oss neråt stan för att släppa loss all energi som man int kunde få ut på Madonna pga platsbristen. Så vi hamnade på Gretas. Kanonkul!, Jättemycket NYTT folk!, Äntligen!
Lördagen den 8augusti är en kväll jag sent kommer glömma!

5 kommentarer:

Richard Sperlich sa...

Sjukt avundsjuk, vännerna mina är där idag och fick en liten livelyssning via telefonen, och av det jag hörde kan jag tänka mig att stå där är 100 000 000 000 000 x bättre :P

Carlos Lopez sa...

fyfan va grymt. missade två stora konserter jag hade viljat se i sommar!
britney & madonna.. suck.

Anonym sa...

var fick du 9000 ifrån? Det var ju 59 000 pers i bubliken per dag :) :P /Ken

Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna sa...

Öronproppar, why? Hade inte ens jag. Och 9000 är lite fel, det var över 50 000. ;)

Kim sa...

Fyfan va avundsjuk jag är.. ångrar mig riktigt mkt att jag inte gick, för väl nöja mig med att kolla på klippen från youtube (sorgligt haha).