tisdag 18 augusti 2009

Blondie goes brownie



Äntligen har jag hittat en frisyr som jag gillar starkt, dock vet ja inte ja kommer passa i den eller om ja ens kommer kunna ha den och orka styla den så varje morgon, men det är värt ett försök!

En sak är iaf säker, måndagen den 25 augusti ska ja ta och besöka min frisör och göra nått nytt. Hösten kommer med stormsteg, (jag vet det är hemskt, men men så är de), Jag ska skippa blonda slingor för iår och köra på en riktigt mörk mörk brun färg som på bilden!. Kommer bli sjukt snyggt.
Slingorna kommer komma tillbaka till sommaren nästa år. Jag lovar er:)

Vad tror ni om detta?
eller har ni några andra förslag?

3 kommentarer:

Magda sa...

ASHETT.. glöm inte bort. silvriga slingor.

R sa...

Jag gillar färgen men frisyren är det lite "Partille Johnny" varning på! :)

Johan sa...

Ha ha, "Partille Johnny" det var inte jag som sa det, bara skrattar åt det.
Tror starkt på denna färg, hawt kommer det bli.
Har också ett hawt tips om styling, smält socker i en stekpanna o masera in i håret, lika hållbart som betong i en poolbotten.
Ps. I just lurve you´r new header ds.
Kisses!