söndag 30 augusti 2009

Lördag!


Usch! Det var inte roligt att gå upp i lördags morse kan jag säga. Kändes som om hela skallen skulle explodera på mig. Men men "Som man bäddar får man ligga" eller vad säger man:)
Väl inne på jobbet kom jag igång iaf, det gick rätt bra ändå. Det var lördag och vi hade bra musik å jobbet som jag kom igång rätt fort. Och folket handlade massor! Riktigt kul och jobba då!
Efter jobbet tog jag vagnen till heden där jag mötte upp Magiie och vi gick till Restaurang Söder och käkade. "Hanna" Magiie´s polare jobbar där så fick kanonbra service och jättegod mat. Och det bästa av allt. Vi fick 25% på allt också. Så det gick bara på 150kr, kan det bli bättre? tror inte det. Efter det hade jag stora planer på att åka hem och ha filmkväll med katterna och slappa. Men på vägen till centralen lyckades Magiie övertala mig och vi gick till Viktoria och drack några öl. Johan och hans polare kom dit också och några av Magiie´s kompisar kom dit också. Dock var det rätt seg stämning, jag och några av dom andra i sällskapet var bakfulla och sega som fan. Men det blev bättre efter en stund. När klockan började närma sig halv tolv tiden drog jag och Magiie till trägårn för att festa loss igen. Men väl framme mättes vi av en gigantisk kö och vi vände direkt och fick planera om. Vi drog till Valand av alla ställen istället haha, pinsamt jag vet. Men men vi gjorde det bästa av kvällen ändå och roligt hade vi. Dansades med massa blöjbrats och fulla blondiner så hade vi ändå trevligt. Det var u sista utgången för Magiie innan hon flyttar nu imorgon!

Inga kommentarer: