söndag 30 augusti 2009

Fredag!


Morgonen började med attjag gick upp vid sex tiden då Magiie skulle till skolan och eftersom hon hade sovit över hos mig så fick jag snällt bara följa med upp och vara lite social innan hon skulle åka. Kvällen innan hade vi haft tacokväll, jätteroligt:)

Vid tolvtiden var jag på jobbet och körde på. Lite småseg men var ändå peppad för kvällens festligheter som väntade. När klockan ÄNTLIGEN blev kvart över sju fick jag springa som en lite dåre till bussen för att hinna med den vilket jag också gjorde. Med hjärtat i halsgropen var jag äntligen hemma och fick ta en snabb dusch och slänga i mig några mackor för att sedan göra mig iordning och hinna med att svepa en starkcider för att komma ifatt folket i stan någorlunda. Väl inne i stan tog jag spårvagnen till förfesten som låg inne i stan /Linne/majorna?!:S kommer inte ihåg exakt vart. Men riktigt rolig förfest vart de. När klockan började närma sig tovltiden tog vi en taxi och åkte till avenyn för att festa loss inne på Park lane (Queer). Det var jag, Patrik, Robin, Micke, och några till som jag inte kommer ihåg namnen på. Men roligt som fan hade vi. Kanonkul att parkan har öppnat igen, är så trött på Gretas så jag spyr!.

Vi Festade loss ordenligt till halv tre tiden sedan var Patrik och Robin tvungna att dra för Micke hade feber, man kunde steka ägg på pannan hans. Stackarn. Men starkt av honom att hänga med ändå. Och riktigt kul och träffa honom, har ju snackat med honom från och till i flera år på msn. Men alltid roligare att träffa folk i verkligheten!

Men jag var fortfarande på partyhumör när dom drog så jag stannade kvar själv, hatar att vara ute själv, men träffade Robin och Sebbe så var med dom en stund sedan drog jag hemåt. Skulle ju upp och jobba dagen efter igen!.

Dock fick inte kameran följa med denna kväll så bilden ni ser får duga. Den ger en liten inblick i hur det är där:) Dock skulle dom kunna skippa i gogodansarna. Mest pinsamt!


Men en MYCKET trevlig kväll var det!

Inga kommentarer: