måndag 17 augusti 2009

Fula frillans kväll!


k

v







t

u



Sen sist har det hänt massor, men orkar inte skriva om allt de nu.
Utan det får räcka med en uppdatering ifrån i lördags!

Då var det som vanligt dags för party med mina underbara vänner.
Kort sagt förfest hos mig och sedan Gretas. Är ni förvånade? haha trodde väl inte de.
Dock var de väldigt lite folk när vi kom. Så det ser ut som vi var nästan ensamma där på korten men efter tolv kom folket:)

Kvällen var kanonkul, dock var det en skabbkväll, mitt hår var och är helt hemskt, svampfrilla kan man kalla de. Måste klippa mig nu snart igen, det växer som ogräs.
Och inne på Gretas var det ju inte kallt precis, svetten rann under tiden som drinkarna och shootarna åkte ner från munnen ner i magen. Men roligt hade, men som sagt, inget satt/låg som de gjorde när vi åkte hemifrån mig efter den kvällen iaf haha, herregud. Ingen kunde tro att ja hade plattat håret den kvällen haha.

Gott och gott
Mycket bara ben!
Mycket att dricka!
Mycket att inte änns våga ladda upp här!
Mycket.. jaa det var väldigt mycket av allt....:P

Tack vännerna för en mycket trevlig kväll!

2 kommentarer:

Johan sa...

Tack själv för en gemytlig samt varm afton. Upprepning på detta inom kort!

avard sa...

Snygg du var!