tisdag 19 maj 2009

Tripp ala JKPG!




I torsdag efter jobbet kom mamma och pappa och hämtade upp mig. Jag tänkte nämligen spendera mina tre lediga dagar hemma hos mina föräldrar. Fredrik (min bror) hade ju precis fått körkort så han fick köra. Och han körde som en kung. Mycket bättre än jag själv som snart haft körkort i snart fyra år. Jag är mer aggressiv och hetsig i trafiken.

Helgen var jättemysig med grillning och Eurovision och en del solande blev det också. En riktig slapparhelg. Och det behövde jag verkligen. Var så trött på allt och hade ingen lust med något innan jag kom dit. Men nu känner jag mig starkare. Dock har min pollen kört igång så jag är grymt tung i huvudet och kan inte träna. Träningen har jag verkligen missat den sista veckan pga pollenhelvetet!. Så sjukt jobbigt!!!

Idag har jag som sagt varit ledig igen men inte gjort någonting. Känt mig hängig och trött. Och detta pga pollen!
Kan man inte utrota den jävla skiten!!!!!

Imorgon blir det åter jobb och efter det blir det after work med jobbet. Ska bli kul! Vad vi ska göra vet jag inte ännu! Men det märker vi.

Nu måste jag kolla till maten. Hare fint!

Inga kommentarer: