söndag 24 maj 2009

Lugn helg!




Äntligen, min andra helg på rad som har varit "lugn"!!!
Alltså inget festande med en baksmälla som man bara vill tvätta bort dagen efter.
Känns så skönt!

Det blev dock ingen tripp till slottskogen utan Magiie´s systrar ringa hem till dom. Och det överaskade med storfika och yatsyspel på utegården i solen. Riktigt kul. Dock hade jag glömt bort reglerna, men kom inte sist iaf:)
Efter några koppar kaffe och ett antal bullar gick vi för att ge oss på monopolspelet. Herregud!, Jag spelar aldrig sällskapsspel, men det är så sjukt kul! haha!

Idag har jag jobbat. Det gick bra, dock rätt lugnt Men snart kommer lönehelgen. då blir det full rulle på stället. Vilket jag ser framemot.
Efter jobbet drog jag till gymmet. Gud vad gött det var att köra igång igen. Har ju inte vart där på snart två veckor pga pollen. Men nu jävlar ska jag komma igång med det igen.
Lyxade till det lite såhär dagen innan löning (0kr) på kontot. Genom att sola. Riktigt gött!

Och imon är det den stora dagen! LÖNING!!!! Weiiiiii:P

Inga kommentarer: