tisdag 5 maj 2009

Tisdag!






Vaknade vid elva tiden och tog en kopp kaffe och satte mig framför datorn för att fundera ut vad jag skulle göra under min lediga dag. Det tog inte lång stund förens mitt dåliga samvete drog mig till mitt förråd som höll på att rasa ut genom dörren. Så det var bara att storstäda och slänga massa skit som man inte använder. Massa lyktor och gamla tavlor och lampor och skit. De bara ligger där och samlar damm och tar upp onödig plats!
När jag äntligen var klar tog jag en powernap då jag kände mig lite yr och mådde illa. Pollen som spökar igen tror jag.
Efter att sovit en stund kände jag mig bättre och ringa Magda och bestämde att vi skulle in till stan för att kolla på soffor mm och ta en fika. Vi gick till "Fröken Olsson" och fikade och satte oss på uteserveringen och när vi sitter så kommer Sebastian gående med nån kompis och säger att han bor precis ovanför fiket. Helt sjukt. Jag och Magda blev helt kära i hans balkong som man såg ifrån våra sittplatser

När vi hade fikat klart bar det av mot nordstan för att shoppa lite på "Hemköp" haha, allt annat var ju stängt:S, så köpte glödlampor och kropps lotion och Magda köpte massa hårprodukter mm. Efter att ha stillat vårat shoppingbehov gick vi mot nisse eric för att ta bussen hemåt.

Dagen har varit lite småflummig måste jag säga. Pollen som spökar som sagt. Man känner sig trött hela tiden, fast man inte är det!

2 kommentarer:

Marcus. sa...

Det blir antingen Stockholm eller Göteborg, vill leva storstadslivet. :*
Sure,
marcus_604@hotmail.com
;D

Sebastian sa...

Haha, I'm livin' tha dream.