torsdag 28 maj 2009

Frågestund avslutad!



Här kommer svaren på de något ytliga frågor ni ställde:)



Varför är du så snygg?

Jadu, det får du fråga min mor och far!
Blandar du dom två så får man mig som resultat. Sen gör man ju sitt yttersta själv för att se så bra ut som möjligt. Och särskilt eftersom man jobbar i butik och blir lite av en B kändis i Göteborg.

Hur känns det att vara känd i Göteborgs gaykrets som så snygg?

Jag trivs jättebra med mig själv och har verkligen hittat mig själv. Och det här med att jag är känd som "Snyggbög" i Göteborgs gaykrets ser jag bara som en positiv komplimang. Vem vill vara eller är ful? Sedan tycker jag det är riktigt kul när man går på bussen in till stan eller är ute och ränner på krogarna att folk kommer fram och frågar vad jag tycker om deras senaste inköp ifrån mitt jobb eller bara vill kolla om det verkligen är "MQ Rickard" som de kollade in när jag jobbade och få den bekräftelsen. Ytligt, visst, men så är det är vara B-kändis hehe.


Hur ska din kille vara?

Åh, den frågan är svår att svara på. Alla drömmer vi om den perfekta kärleken som ska ha allt. Men av erfarenhet vet jag denna personen inte finns.
Men jag uppskattar killar som bryr sig om sig själva och bryr sig om sitt yttre. Det är utsidan som ger insidan en chans. Ytligt där också men sant!, Men om jag ska vara lite mer specifik så ska han ha humor och gilla att det händer saker hela tiden. Sen kan jag erkänna att jag är otroligt kräsen. Men det ska man vara tycker jag. Ärlighet och trygghet är också två stora egenskaper som jag gärna vill se hos min framtida kille.


När ska du flytta hem till Jönköping igen?

Till Jönköping kommer jag inte att flytta tillbaka till på många år. Trivs jättebra i storstaden Göteborg. Så tyvärr gör jag dej besviken Elin nu. Men försöker komma hem så ofta jag kan.


Hur ska ditt drömliv se ut?

Mitt drömliv. Jadu, jag vill hitta ett jobb som jag verkligen brinner för. Bygga ett eget hus "funkishus" på landet, eller vid skärgården och ev ha en liten gård och dela detta med någon som jag verkligen älskar. Men detta är något jag vill uppnå innan jag fyller 30år. Så jag måste börja styra upp det hela snart hehe.


Tycker du ser lite biffig ut på kortet =)(och självklart snygg) vad tar du i bänkpress ?

Tackar tackar! Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte vad jag tar i bänkpress. Kör inte med lösa vikter när jag tränar utan kör maskiner istället. Men det kommer när jag känner mig redo för det.


Tack för mig!!!







Inga kommentarer: