lördag 30 maj 2009

Svett!

Fy fan!

Idag har jag verkligen fått uppleva hur svett luktar. Fy fan för dom som inte vad deodorant är för något eller framför allt parfym!
På väg in till jobbet imorse var det som vanlig fullt med folk på bussen och solen bara stekte. Och fy fan vad det stank svett. Mådde illa som fan, käkade fem halstabletter och blåste upp min egen andedräkt i näsan för att kunna andas.
Ska det vara så svårt att använda deo eller parfym?
Alla har råd med det då det finns att köpa nästan överallt ifrån 15kr-1000kr om inte mer...
Känner man inte själv att man luktar eller?
Jag mår illa bara jag tänker på det.
Och en annan sak som är sjukt äcklig är ju folk går runt med svettlökar under armarna!, Det finns hjälpmedel mot kraftiga svettningar. Kolla på apoteket!

Jag säger bara en sak!
Mindre svett och mer parfym/deo åt Svenska folket!
Vi lever för fan 2000-talet!

1 kommentar:

Christoffer - Bögen från Dalarna sa...

Ja, detta hemska OMEN var jag med om under Peace & Love förra året. Sade åt honom att det finns deodorant att köpa och att man gärna får använda det innan man ska på festival och vara lökig. ^^