lördag 30 maj 2009

More shopping!


visst är det snyggt!



T-shirt Topman 89kr


Chinos shorts Carlings 599kr


Chinos shorts H&M 198kr


Igår var jag ledig och gick upp vid tio tiden och började tvätta och under tiden jag väntade på att maskin efter maskin skulle bli klara så passade jag på att sola. Så sjukt gött väder var det igår. Fast det har varit mycket bättre idag. Dock har jag jobbat så har inte kunnat njuta av det. Men jag förstår mig verkligen inte på Svenska folket. Det är 25grader varmt i skuggan, solen steker, det är klarblå himmel. Vad gör man då?, Jo, man åker in till stan och går och kollar på kläder?!, Öhh NEJ!!!!, Det gör verkligen inte jag iaf. Man blir lätt irriterad när man tänker på det. Varför går man inte ut och lägger sig i solen och solar eller sätter sig med några vänner och tar en fika på någon mysig ute servering istället?!...fattar ingenting!

Jag åkte även själv in igår till stan för shoppa men det var efter fem, då har solen slutat ta, så jag åkte in och hitta två par chinos shorts och en t-shirt. Är riktigt nöjd måste jag säga. Stordiggar att vi killar iår får bära korta shorts vilket har varit Bögigt föregående år. Jag var själv lite skeptiskt till det, men nu bara älskar jag det. Man får bättre färg på benen och det är sjukt snyggt. Och det bästa av allt är att det är sjukt många killar som har på sig det eller köper ett par sådana iår, vi säljer sånna som smör just nu. Men det är så typiskt manligt mode i Sverige. Det måste alltid ta ett eller två år innan vi svenskar vågar följa trenderna. Lite komiskt ändå!

Inga kommentarer: