onsdag 13 maj 2009

Förvirrad!


Behöver komma bort ett tag
Få nya krafter
Glömma det jobbiga
Gå vidare

Hitta mig själv

Är så trött på det ytliga livet som jag just nu ingår i. Visst jag bor i en storstad men vart tog kärleken till vännerna och tilliten och framför allt den fina gemenskapen vägen?...
Antigen tar jag avstånd från dessa människor och går vidare eller så tar jag tag i det med just den/de personer det gäller. Eller så kör jag på som vanligt och kör samma ytliga, äckliga, grisiga attityd tillbaka...
Jag har ingen ork till någonting och så fort man ska hitta på något så är det alltid alkohol inbakat i det hela! Och jag vet att jag kan ha skitkul utan de!, men vissa kan tydligen inte!
Självklart har jag ett par riktigt fina vänner här i Göteborg som alltid ställer upp. Men de andra då?, mycket flumsnack just nu.

På torsdagkväll drar jag och katterna till Jönköping under några dagar. Hem till familjen. Ska blsi så underbart skönt coh bara få vara. Inget jobb, inget stressande, bara lugn och ro!

Är lite smått vilsen just nu...

2 kommentarer:

Kenny sa...

Jag känner verkligen igen mig i dina tankar...har känt så ibland också. Tycker du är grym som inte bara tänker in dig i nån steriotyp fyrkant :) Livet har så mycket mer att ge :) puss snyggo!

Rickard sa...

Tack kenny!, äntligen någon som förstår!!!