söndag 20 december 2009

Julklapps letade!



Idag har jag varit ledig, och det varit riktigt gött. Tog en sovmorgon och sedan bar det av till stan för att leta efter julklappar. Och jag hittade några, men det saknas en del fortfarande. Frågan är bara när jag ska hinna köpa dessa. Tror att nästa veckas lunchraster får bli stressiga om jag ska hinna med allt. Frågan är också hur jag ska få med mig allt till Jönköping???
Någon som vill köra mig?

Jaja det löser sig, jag är ju stark som hulken nu:)

Nu är även allt inslaget och klart. Tycker det är riktigt mysigt att slå in julklappar med en kopp kaffe och härlig BRA julmusik i bakgrunden.

Brukar ni leka lekar till jul?
I våran släckt lekar vi alltid julklappsleken. Iår har vi bestämt att köra den två gånger. Man ska köpa en julklapp för 100kr och en för 10kr. Reglerna till denna lek är dock hemliga, men riktigt skoj och spännande är det kan jag säga:)
Undra vem som kommer få mina finfina julklappar iår?
Det som är lite lurigt är att det ska passa alltifrån min farmor/morfar till min minsta kusin på 14år. Så man får verkligen tänka till.
Leker ni några jullekar under jul?, Eller äter ni er bara tjocka?^^

2 kommentarer:

Elin Olofsson sa...

15 snart faktiskt :J haha,
kul att du ska komma! :D

RickeOfMQ sa...

hehe sorry elin:P
Jaa de ska bli jättekul:)