torsdag 17 december 2009

...


Jäklar!, nu är det bara en vecka kvar tills tomten ska komma och våldgästa våra hem med sin tomtesäck. Jag ser verkligen framemot det, dock inte julklapparna utan allt det andra, julstämningen och min släckt och framför allt all den goda julmaten. Det ska bli så mysigt!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan bege mig till jobbet och lyssnade på den hemska julmusiken som nu har plågat oss i över tre veckor. Ja kan låtarna utantill och känner hela tiden en viss irritation över den. Visst tillhör det att spela julmusik i december men tycker att man kan blanda ut den ordentligt och inte köra 20låtar om och om igen. För mig är musiken grymt viktigt när jag jobbar. Man blir faktiskt psykiskt påverkad när man hör samma låt sex-sju gånger samma dag. Men som jag skrev innan, nu är det bara sju dagar kvar. Sen är det äntligen över:)

Igår vart jag ledig och var inne och tränade för första gången på två veckor. Och det var så skönt!
Har vart så mycket jobb och sen har man flyttat mm, så det har inte funnits någon tid över. Men nu jäklar. Det blir gymmet ikväll efter jobbet igen!

Men vad ska man önska sig i julklapp? Vad ska ni önska er?

Inga kommentarer: